"Komunikacja pracuje dla tych,
którzy nad nią pracują"
- John Powell

Dla samorządowców

Prowadzę szkolenia dla pracowników urzędów i instytucji samorządowych, podnoszące kompetencje międzykulturowe i ułatwiające pracę z obcokrajowcami.

  • Pracownik z Ukrainy, Rosji , Białorusi – wzajemne obawy i oczekiwania a efektywna komunikacja

    - szkolenie 2 dniowe

  • Od Konfucjusza do etykiety biznesu

    Przygotowanie do wizyty, wyjazdu i współpracy z inwestorami z Chin, Tajwanu, Singapuru, Korei Południowej, w tym biznesowy dress code i savoir vivre.

  • Różnice kulturowe i bariery komunikacyjne w kontaktach biznesowych

    Daleki Wschód - Zachód
    Niezbędne kompendium wiadomości o chińskiej mentalności, wartościach, zwyczajach oraz poprawnej komunikacji telefonicznej i mailowej.

Stosowane techniki szkoleniowe

  1. Interaktywny wykład
  2. Case study - analiza przypadku
  3. Odgrywanie ról
  4. Quiz
  5. Symulacje negocjacji
  6. Praca indywidualna
  7. Ćwiczenia w parach i w grupach
  8. Dyskusja moderowana
  9. Burza mózgów
  10. Testy i formularze
  11. Analiza zaproponowanych rozwiązań
  12. Zajęcia z wykorzystaniem tekstów użytkowych
  13. Indywidualne konsultacje z trenerem